Kamis, 05 Januari 2017

UKCUD # DUA PULUH DUA #

# DUA PULUH DUA#

✩✩✩

Maafkan aku..
Sungguh maafkan aku..
Cinta ku.. Sayang ku..
Kekasih hati ku..

Aku lelah..
Aku tak sanggup..
Aku ingin bebas..
Lepas dari semua kesakitan ini..

Terus menanti mu dalam diam..
Merindukan mu dalam sepi..
Tak mampu ucapkan..
Tak mampu ungkapkan..
Hanya diam dan terus terdiam..

Selamat tinggal..
Wahai pemilik hati ku..
Aku harus pergi..
Meninggalkan mu di dunia ini..

Tanpa ku..
Tanpa raga ku..
Tapi percayalah..
Hati ku hanya untuk mu..

Tersenyumlah cinta ku..
Jangan tangisi kepergian ku ini..
Berbahagialah bersamanya..

Satu pinta ku pada mu..
Ingat aku.. saat kita berjumpa lagi..
Dalam dunia yang abadi..

Ttd
Aku yang mencintai mu
16/09/2006

✩✩✩

By. Siska Damast
160808
🌹🌹🌹

👀 this too in »»»«««
👉 wattpad ( @damastsiska )
👉 siskadamast.wordpress.com 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar